Klacht: Weigeren reparatie

op 24 april 2017 over Tulip Assist in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Eind maart contact gezocht met verzekeraar ivm schade telefoon. Aangezien ik er achter kwam dat Tulip Assist de penningen van de verzekering niet heeft kunnen innen hierover contact opgenomen met ze. Na geen gesprek met het call centre gaf men aan dat het verstandig was om eerst de penning te storten en vervolgens de schade te melden. Na dit gedaan te hebben heb ik een paar dagen later het toestel aangemeld voor schade. Tot mijn verrassing wordt de claim nu afgewezen ondanks doordat de penning te laat zijn betaald. Echter pakken ze wel het geld aan en weigeren ze de reparatie.. dit is gewoon te belachelijk voor woorden. Kans is namelijk ontzettend groot dat als ik de penning niet betaald zou hebben zij het uiteindelijk bij een incasso bureau zouden neerleggen..

referentie: 1798090/7978/1

Reparatie toestel volgens afspraak.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tulip Assist over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tulip Assist in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tulip Assist een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tulip Assist

Heeft op 16 juli 2019 om 09:52 geantwoord

Heeft op 17 juli 2019 om 18:10 geantwoord

Klacht is nooit opgelost.. dus waarom zou deze gesloten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door elmervdm