Klacht: weigeren mijn account te sluiten bij 1e verzoek

op 31 mei 2017 over Fruityreels in de categorie Casino/entertainment

Heb 2 weken geleden verzocht om mijn account te sluiten dit omdat ik met veel stress zit de laatste maanden en momenteel inmiddels met een burn-out thuis zit. Ik weet dat ik meet teveel stress ga gokken en weet dat het dan helemaal fout kan gaan. Heb verzocht mijn account te sluiten waar geen gehoor aan werd gegeven. Heb nu vorige week de 24e mei 5000,00 verloren die bedoelt was als spaargeld en voor vakantie.

Na het verlies van de 5000,00 werd ineens wel mijn account gesloten. Ik verwijt het bedrijf het verlies van de 5000,00. Dit was niet gebeurt als bij mijn 1e verzoek mijn account was gesloten.

Ik verwacht mijn 5000,00 terug op mijn rekening. Of een andere redelijke tegemoetkoming.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fruityreels over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fruityreels in behandeling genomen

Bericht van Fruityreels

2 maanden geleden - Vervelende situatie dat u dat bedrag verloren bent. Al kan het in het geval van een miscommunicatie zijn dat het account nog open was bent u altijd zelf verantwoordelijk voor uw eigen speelgedrag. Wij bieden verschillende onderdelen (limieten) aan op het gebied van verantwoord spelen om het speelgedrag onder controle te houden. In het uiterste geval kunt u zelf een uitsluiting instellen voor een bepaalde periode. De website is alleen bedoeld om met plezier op te spelen. Mocht dit niet het geval zijn en u heeft uw speelgedrag niet meer in de hand willen wij u adviseren wij om professionele hulp te zoeken zoals in de geaccepteerde algemene voorwaarden staat weergegeven: ''The use of the Website is only permitted for ‘normal use’ and ‘excessive use’ is prohibited. User must be aware that wagering and playing games can be addictive. Users with an addiction should seek professional help. Excessive or other irresponsible use can lead to health and financial problems. User should use the Website in a responsible manner and is at all times responsible for his own behaviour.'' Mocht u vragen hebben voor wat betreft het verantwoord spelen beleid neem dan gerust contact op met met onze experts op dit gebied via onze customer support.

Reactie van de melder van de klacht roos5658

2 maanden geleden - Hahaha, geweldige trieste reactie zeg, veel bla bla over responsible gaming op de site. Pak dan ook je verantwoordelijkheid als bedrijf als iemand vraagt om zijn account te sluiten. Bij vele andere gokbedrijven kan de klant zijn eigen account zelf sluiten zoals bij Bwin. En lul niet over een miscommunicatie. Als ik vraag mijn account te sluiten doe dat dan ook !!!! Ik ken mezelf te goed en weet dat ik een stresssituatie de mist in kan gaan op een goksite. Maar lekker de verantwoordelijkheid bij de klant neer leggen, erg triest. Zou hier erg graag een goede advocaat opzetten om jullie aan de muur te nagelen maar daar heb ik helaas het geld niet voor. Ik hoop dat jullie met jullie onzinnige uitspraken kunnen leven en jezelf kennelijk een erg goed bedrijf vinden voor wat betreft een verantwoordelijk speelbeleid. Ik denk daar helaas anders over. Groet Erwin

Reactie van de melder van de klacht roos5658

1 maand geleden - En toen bleef het stil van de kant van Fruity Reels, en zij leefden nog lang en gelukkig verder met hun trieste onverantwoordelijke beleid......

Bericht van Fruityreels

1 maand geleden - Geachte heer Roos, Beste Erwin, Ook wij bieden spelers, via onze 'Self Exclusion' optie op de website, de mogelijkheid om zelf een account te sluiten. Het spijt ons om te horen dat u niet van deze optie op de hoogte was. In het geval een speler verzoekt om een account te sluiten, hoort deze inderdaad gesloten te worden. Wij willen dan ook graag onderzoeken waarom dit bij u niet is gebeurd. Door via deze weg uw klacht kenbaar te maken, hebben wij helaas niet de mogelijkheid om inzicht te krijgen in uw Fruityreels account en kunnen wij dit niet onderzoeken. Ik wil u daarom graag verzoeken om contact op te nemen met onze customer service en daar uw probleem kenbaar te maken. Wij zorgen ervoor dat uw klacht bij onze medewerkers bekend is, zodat wij hiervoor een juiste oplossing kunnen bieden. Vriendelijke groet, Simon Bakker

Reactie van de melder van de klacht roos5658

1 maand geleden - Geachte heer Bakker, Beste Simon, Het probleem van de customer service is dat die nooit een reactie geven. Ik heb dit direct donderdag gemeld op uw verzoek en uiteraard wederom geen reactie gehad. Ik heb denk ik inmiddels 5-6 keer gemaild en nimmer een reactie ontvangen. Daarom ben ik uiteindelijk met mijn klacht bij klacht.nl terechtgekomen. Ik zie graag wederom uw reactie en juiste oplossing tegemoet. Vriendelijke groet, Erwin Roos

Reactie van de melder van de klacht roos5658

1 maand geleden - Geachte heer Bakker, beste Simon, Ik wacht nog steeds op een reactie van de customer service(inmiddels zijn we 8 dagen verder). Graag zie ik ook uw reactie tegemoet. mvrgr Erwin Roos

Reactie van de melder van de klacht roos5658

1 maand geleden - Geachte heer Bakker, beste Simon, Ik heb sinds 29 juni niks meer van u vernomen. Kan ik alsnog uw reactie tegemoet zien ? mvrgr. Erwin Roos

Bericht van Fruityreels

1 maand geleden - Geachte heer Roos, Wij hebben sinds 29 juni meerdere keren contact met u opgenomen. Ik wil u graag verzoeken hierop te reageren. Vriendelijke groet, Simon Bakker

Reactie van de melder van de klacht roos5658

1 maand geleden - Na telefonisch overleg met dhr Simon Bakker zijn wij tot een oplossing gekomen die voor beide partijen bevredigend is. Ik dank Fruityreels dat zij hun verantwoording hebben gepakt. mvrgr. Erwin Roos

Alle klachten die gemeld zijn door roos5658