Klacht: Desktop PC besteld (retourproduct gekregen) ondeugdelijk

op 26 juni 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 juni 2019 een bestelling geplaatst, keurig op tijd gekregen op 8 juni 2019.
Helaas had ik gezien dat de label van het pakket al gebroken was (waar tevens ook direct het product in zit). Het ging om een bestelling van €2299. Direct contact opgenomen met de klantenservice, het ging blijkbaar om een product die al eerder retour terug was gekomen volgens de klantenservice. Ik vond het niet erg want het zag er keurig uit, maar helaas nadat ik de computer aan probeerde te zetten bleek die niet aan te gaan. Direct dus mijn retour aangemeld omdat ik toch een nieuw product of mijn geld terug wil.

Gewenste Oplossing:

Gebruik van mijn wet op koopafstand. Product retourneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Fatek

5 maanden geleden - Helaas door druk op mijn werk pas vandaag tussen 12:00-12:30 retour kunnen sturen tijdens lunchpauze. Het gaat hier helaas ook om een groot bedrag en mijn tweede keer dat ik een grote aankoop heb gedaan (voorheen was het een gaming laptop).

Alle klachten die gemeld zijn door Fatek