Klacht: Wegwijs niet ontvangen

op 27 januari 2018 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 29 januari 2018 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw Burger,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over de bezorging van de Wegwijs. Onze afdeling Kwaliteit gaat voor u uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat de bezorging weer optimaal wordt zoals u van ons mag verwachten.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Heeft op 10 februari 2018 om 21:37 geantwoord

Na de klacht inderdaad keurig de Wegwijs ontvangen, maar ......helaas deze week weer niets ontvangen.

Bericht van Axender

5 maanden geleden - Beste heer / mevrouw Burger, We vinden het spijtig om te horen dat u deze week de Wegwijs wederom niet heeft ontvangen. Wij nemen uw melding opnieuw in behandeling en gaan ervoor zorgen dat u de Wegwijs weer wekelijks van ons gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door R.Burger