Klacht: Weggooien artikelen

op 27 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Anderhalve week geleden gebeurde het volgende: buiten de winkel zag ik hoe goede levenswaren zoals fruit en groenten vlees enz uit kratjes in vuilcontainers werd gegooid.op mijn vraag waarom ze goed eten weggooiden kreeg ik als antwoord dat moeten wij mevrouw als het tot vandaag hpidbaar was moeten wij het weggooien. Ik ben op mijn scootmobiel huilend naar huis gereden…ik vind en vond het filiaal aan de Leusderweg een fijne winkel met zeer vriendelijk personeel ik kom er dan ook elke week ik leef al jaren van 40 tot max 50 euro per week met 2 personen. Het zien van het weggooien van goed eten hheeft mij dusdanig geraakt dat ik overweeg geen boodschap meer te doen bij Jumbo. Ik vind het zeer pijnlijkdat dit buiten de winkel buiten op straat. Is gebeurd. Ik vind zowiezo niet dat goed eten moet worden weggegooid ik had het graag meegenomen en verdeeld onder mensen die het echt zeer zouden waarderen i clusief ikzelf want ik kan nooit iets extra ik moet al 5 jaar leven van zo weinig en ookkleding moet ik daarvan kopen. En nee ik zit meti ko.en niet op de norm van voedselbank ik val buiten de boot. Wat ik nog erger vind dat ik via fb een bericht deed aan het filiaL en niks terughoorde. Ook op mijn mail nazr het hoofdkantoor geen reactie. Graag een oplossing hiervoor

Ik zou het zeer op prijs stellen dat dit soort dingen niet openbaar op straat gebeurd jumbo heeft mij hiermee gekwetst en ik vind dan ook dat dit nooit had mogen gebeuren. Ik snap dat het wetgeving is maar is er nou echt geen oplossing voor eten wat goed is en niet verkocht mag worden en niet naar voedselbank gaat ik zou er meer dan dolblij.mee zijn geweest ik spreek niet over een paar kratjes maar zeker. 2 rolcontainers vol artikelen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht Ikkedusenzo 50

1 jaar geleden - Ik kreeg een standaard mail van Jumbo wat het beleid hierin is totaal geen persoonlijk bericht ze zouden niets weggooien.. Zelf gezien dat het vanuit kratten in klikoos werd gegooid. Toen ik mail terug wilde sturen kon ik niet eens op de mail reageren... niet bestelbaar Bij het filiaal ene Marian gesproken vanmorgen die toonde wel begrip en beloofde mij dat ze dit aan de bedrijfsleider aldaar gaat voorleggen. Ik wacht het weer af...

Reactie van de melder van de klacht Ikkedusenzo 50

1 jaar geleden - Zojuist kreeg ik een mail van klacht.nl dat Jumbo mijn klacht niet in behandeling neemt .... Erg jammer het enige wat ik wilde dat ze dit voortaan inpandig doen zodat mensen niet hiermee geconfronteerd worden. Ik heb besloten dat ik geen klant meer ga zijn van Jumbo... Als je al niet eens een klacht serieus neemt en gevoelens van mensen negeert...voor mij dus geen hallo Jumbo maar Dag Jumbo!!!

Reactie van de melder van de klacht Ikkedusenzo 50

1 jaar geleden - Ik ben gebeld door regioassistent die toonde wel begrip net als in het filiaal zelf . we hebben de afspraak gemaakt dat het voortaan inpandig gebeurd zodat mensen dat niet meer hoeven te zien en evt gekwetst worden daardoor zials mij overkwam daar ben ik heel tevreden mee maar ze zeo meld u even bij de service balie als u gaat... Ik kreeg namens het filiAl een jumbo cadeau kArt met een voor mij aanzienlijk bedrag 30 euro waarvan ik boodschappen mocht doen. Dat was absoluut niet mijn insteek maar was even perplex. Dank filiaal leusderweg in Amersfoort. Ik heb. Ban de kaart eten gekocht ! Erg blij en zeer tevreden over de afhandeling maar voor het hoofdkantoor geen goed woord over! Als je klanten niet serieus neemt. Ala bedrijf maar het personeel doet dat wel. Zegt genoeg over de Werkwijze. Van het hoofdkantoor misschien een aandachtspunt?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikkedusenzo 50