Klacht: Wegens onbereikbaarheid ticket geregisteerd als no show

op 20 februari 2018 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik probeer sinds gisteren vliegtickets te bellen om mijn vlucht te wijzigen. Kreeg telefonisch niemand te pakken. Vanmorgen vanaf 9 uur weer aan de slag gegaan ook een ehatsapp bericht gestuurd. Krijg pas om 1130 uur antwoord. De check in is dan al gesloten en nu moet ik extra betalen om mijn tocket om te zetten. Wat is dit voor service als ik niemand kan bereiken. Zij zien ook dat ik om 9 uur heb geappt maar alsnog niet mee werken. Zie graag mijn ticket alsnog omgeboekt aangezien ik al ruim op te bezig ben dit te wijzigen maar door onbereikbaarheid niet op tijd gelukt is.

Karanfil Teke

Alsnog mijn ticket omzetten aangezien ik ruim van te voren heb geprobeerd te wijzigen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vliegtickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 20 april 2018 om 10:01 geantwoord

Geachte mevrouw Teke,
Nadat u contact heeft gehad met een collega van ons heeft u besloten de vlucht niet meer aan te passen. Hierna bent u no show gekomen en zijn de kosten om het ticket aan te passen hoger doordat de luchtvaartmaatschappij een extra no show fee berekend hiervoor.
Helaas hebben wij daarna niets meer van u vernomen waardoor de tickets niet zijn aangepast.

Met vriendelijke groeten,
Customer Care Vliegtickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kteke