Klacht: weer niet reageren

op 16 oktober 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn van 2 tm9 oktober op vakantie geweest in Turkye. bij Gardenia Beach.
Via de mail heb ik de klacht gemeld, maar net als in Turkye eer geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Neckerman mij persoonlijk belt met de reden waarom ze ons zo in de kou hebben laten staan tijdens de vakantie.
En er was nog een gezin uit Nederland die geen goed woord over had van Neckerman.
U kunt mij het best bereiken op telf 0548619834.
En dan tussen 16.30 en 19.00

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 16 oktober 2016 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door h.wiggers1