Mijn Klacht:
weet niet hoe jullie werken godverdomme maar had mijn pakket vandaag moeten ontvangen,
maar de bezorger zal wel geen zin hebben gehad godverdomme
waar betaal ik voor laaie lichters dit is al de zoveelste keer,
Gewenste Oplossing:
helemaal niks weer te laat bezorgen en smoesjes kon niet worden bezordt etcetra

