Klacht: weer niet bezorgd al 3 keer achter elkaar

op 27 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben ERG ontevreden over BEZORGING van DE telegraag ik woon in een aanleunwoning en wil graag iedere dag de krant lezen nu moet ik IEDERE keer als niet bezord is in het winkelcentrum een andere krant halen mocht de bezorging ZO SLECHT BLIJVEN zeg IK HEM OP

Gewenste Oplossing:

als hij iedere keer WORD BEZORGT WAARVOOR IK BETAAL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 december 2017 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Daams,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met de bezorging en u afgelopen woensdag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij in goede orde ontvangen en direct doorgezet naar de bezorgdienst. Omdat uw voorgaande meldingen helaas niet tot verbetering hebben mogen leiden, wordt een inspecteur ingeschakeld die een onderzoek zal starten naar de bezorging.

Om te voorkomen dat u wederom zult betalen voor een krant, die u als gevolg van een niet geleverde krant heeft moeten kopen, zullen wij u een set van bonnen toezenden, die heel 2018 te gebruiken zijn.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt altijd contact het ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

BR- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door jan daams