Klacht: Weer lekkende kefir pakken door slechte inpakkers

op 05 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Voor de derde keer gebeld omdat er steeds een melkkan (plastic) wordt gestopt bij de pakken kefir (de pakken kefir zijn kwetsbaar en hebben alleen een aluminium deksel.

Toen ik belde met de klantenservice voor het online winkelen werd ik de eerste twee kee steeds vriendelijk en beleefd te woord gestaan. Helaas werd ik vandaag erg onbeschoft toegesproken door een niet al te slimme mevrouw, genaamd Nancy, ik moest alles drie keer herhalen, ze vroeg naar dingen die totaal niet relevant waren, en kon nauwelijks meekome in het gesprek, kortom, niet geschikt voor een klantenservice.

Toen ik voor de tweede keer terugbelde (in de hoop voor een iets slimmere medewerker) gooide mevrouw zo de hoorn erop.

Ik vind het schandalig dat ik zo slecht geholpen ben. Ik wil mijn geld terug vsn de kapotte kefir pakken en alle moeite die ik hiermee heb, van het ellendige schoonmaken, en een tegoedbon.

Daarnaast hoop ik dat “Nancy” flink word gesproken door haar supervisor, waarmee mijn klachten hopelijk serieus worden genomen!

Schandalig dat deze inpakkers alles bij elkaar inflikkeren, ik ben de laatste drie weken steeds minstens een half uur bezig geweest met schoonmaken.

Belachelijk, echt vreemd dat hier niets mee wordt gedaan, terwijl dit wel wordt toegezegd (de vorige twee keer dat ik heb gebeld en netjes te woord be gestaan).

allereerst wil ik het geld van de kefir terug hebben, daarnaast wil ik echt gecompenseerd worden, en, wat ik minstens net zo belangrijk vind is dat de klantenservice, in dit geval de onbeschofte Nancy, wordt aangesproken op haar schandalige houding en haar slechte luistercapaciteiten. Supervisor: zet alstublieft geen mensen bij de klantenservice die zomaar de hoorn erop gooien, niet luisteren en ten gevolge daarvan domme vragen stellen.

Erg vervelend, niet wat ik normaal gesproken gewend ben vsn de klantenservice vsn de jumbo, meestal word ik goed en vriendelijk geholpen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Layilah