Klacht: weer idiote

op 19 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de tweede keer dat ik een beroep moest doen op proassist. Mijn iphone 4 is begin mei opgehaald voor reparatie. Ik kreeg bericht dat ze er naar streven het toestel binnen 3 weken gerepareerd retour wilden sturen. na 5 weken maar eens gebeld maar ze konden er niets over zeggen. na 7 weken nogmaals gebeld en toen konden ze vertellen dat het economisch niet verantwoord was het toestel te repareren en dat ze een vervangend toestel zouden leveren. kreeg mail dat ze dit binnen 2 weken wilden doen.. een maand later is het inmiddels en ik heb nog steeds geen telefoon. Proassist meermaals gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd. zou gebeld worden door een manager aangezien ik ZEKER geen euro nog ga betalen als eigen risico enzo maar dit is niet gebeurd. Eindelijk gebeld dat er een telefoon geleverd kon worden voor morgen. zou gebeld worden door manager over eigen risico die ik kwijtgescholden wilde hebben. Wederom weer niet gebeld met als resultaat dat de leveringsafspraak voor morgen ook niet door kon gaan. nu word het na het weekend.. wéér 3 dagen langer wachten. het is werkelijk waar van de zotten wat er gebeurd bij deze maatschappij en wil iedereen met klem aanraden geen gebruik te maken van proassist!. ik blijf altijd rustig en netjes aan de telefoon omdat de mensen die achter een telefoon zitten (en altijd vriendelijk waren) geen reet kunnen doen aan het incompetente bedrijf waar zij werkzaam zijn maar jongens jongens wat is dit verschrikkelijk.

edit- Mijn “gelijkwaardige” leentoestel was een samsung omnia waarvan het scherm amper reageert en de simkaart telkens niet las. bij mijn eerste beroep op proassist kreeg ik een nokia e71 die eruit zag alsof ie geschuurd was met korrel 30… niet te geloven…

Gewenste Oplossing:

Proassists Nederland dient naar mijn mening net als proassist Belgie zo snel mogelijk opgedoekt worden. Het is naar mijn ervaring een bedrijf die al jaren niet weet hoe zij zaken moet doen dus het wordt tijd dat deze maatschappij plaats gaat maken voor iets anders. Of een totale re-organisatie binnen het secretariaat en management. DIT KAN ZO NIET LANGER!

Alle klachten die gemeld zijn door Ik_ben_nog_steeds_boos