Klacht: Weer geen zaterdag editie ontvangen

op 06 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Meerdere malen per jaar wordt de zterdag editie van de telegraaf niet bezorgd.
Het enige wat er wordt voorgesteld is dat het abonnement met een dag wordt verlengd. Dit heeft geen zin aangezien het hier om de zaterdag editie gaat met extra katernen en bijlages.

Wanneer er niet bezorgd wordt dat er nabezorging plaatsvind.
Bel de krantenbezorger maar op.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 mei 2017 om 11:09 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw Lommerse,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft vaker de zaterdag krant niet te ontvangen en niet tevreden te zijn met de compensatie.

Ik kan me voorstellen dat u vooral op zaterdag uitkijkt naar uw krant met de bijlagen. Excuses voor het ongemak!

Wanneer u de klacht aan ons doorgeeft nemen wij altijd contact op met uw bezorgdienst hierover. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum inderdaad met een dag. Zo betaalt u de gemiste krant niet.

Inderdaad is er, in samenspraak met andere grote Nederlandse kranten, geen nabezorging mogelijk van de krant. De bijlages Vrij en Vrouw kunnen wij wel nog nasturen. Deze zult u deze week nog ontvangen.

Om toch op de hoogte te blijven van het laatste nieuws heeft u als abonnee ook digitaal toegang tot de krant. Ik begrijp dat er niks boven de papieren versie gaat. Maar zo kunt u uw favoriete artikelen, columns en het laatste nieuws toch op de dag zelf nog lezen. Mocht u hier hulp bij willen laat het ons even weten.

Hartelijke groet,
MvS - Webcare Team

Heeft op 08 mei 2017 om 18:48 geantwoord

Ik vind het zelfs een schande dat U met dit standaard antwoord komt!
Mijn moeder is al lid vanaf, denk ik, 1972. De bezorging is de afgelopen maanden al meer dan drie keer mis gegaan. Nu is ze al op leeftijd en heeft geen internet.
Ook het gemis van de zaterdagkrant was zo groot, dat ik (haar dochter) een krant voor haar gekocht heb.
De kosten van deze krant zou ik graag terug krijgen. Ik heb de kassabon bewaard en kan deze kassabon uploaden en de gegevens van mijn bankrekening naar U sturen.
Ook hoop ik dat U mastregelen neemt om de bezorging van de krant te verbeteren in haar wijk (2211AX).
Een extra krant aan het einde van het abonnement is geen optie. Misschien kunt U mij waardebonnen sturen, zodat ik geen kosten maak, als de krant er weer niet is. Dat is vorig jaar ook gedaan door uw klantenservice.

In afwachting van uw antwoord, hoop ik dat U bovenstaande regelt.
Susan Lommerse

Alle klachten die gemeld zijn door Sjl