Klacht: WEER!!!! Geen krant ontvangen

op 02 december 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 december 2016 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw van de Pol,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf niet op orde is.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht die u via Mijn Media op vrijdag 2 december 2016 gemeld heeft in goede orde ontvangen en dit is gelijk doorgezet naar onze bezorgservice om de nodige handelingen te laten nemen.
Ter compensatie van uw gemiste krant hebben wij een dag toegevoegd aan uw lopende abonnementsperiode, zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Wij vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO~ Webcare Team

Heeft op 05 december 2016 om 14:52 geantwoord

Ik ben tevreden wanneer er een goede oplossing wordt aangegeven voor het niet ontvangen van de krant. Zolang dat niet het geval is wil ik een aantal kranten bonnen hebben zodat ik zelf de krant kan halen.
NIET TOEGESTUURD MET EEN BARCODE voor Primera omdat dat ook niet werkt.
Tevens wanneer u stelt dat er contact wordt opgenomen dat u dat dan ook doet

Alle klachten die gemeld zijn door R.J. van de Pol