Klacht: Weer geen krant ontvangen.

op 28 november 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben dit jaar al voor de zoveelste keer geen telegraaf ontvangen.
Zijn al bijna vijfendertig jaar abonnee.
Dit komt met de regelmaat voor, en dan bel je op en krijg je het slechte antwoord de betaling van je abonnement schuift met een dag op.
Dat willen we niet we willen gewoon elke morgen een telegraaf in de bus.
Nee de klantvriendelijkheid van de telegraaf gaat terug naar 40-45 .

Gewenste Oplossing:

Gewoon de krant elke morgen in de bus, daar betalen wij ook voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 november 2016 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Westerman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vaker problemen ervaart met de bezorging.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Mocht u onverhoopt weer problemen ervaren met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit bij ons te blijven melden. Dit kan via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht.

Indien u nog vragen heeft, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door westejx