Klacht: Weer geen krant..

op 11 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 mei 2017 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Tan,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij begrijpen goed dat dit erg vervelend is. Op dit moment is er een probleem in uw wijk, waarmee zij bezig zijn om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. De gemiste editie wordt gecompenseerd met uw abonnement. Indien u toch telefonisch contact wilt, is dit mogelijk via 088-8248242. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

MN~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Tk2017