Klacht: Weer geen internet

op 11 januari 2014 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor de Zoveelste keer weer geen Internet.
Modem is offline.
nu heb ik per ongeluk de router en de modem beide geresset.
ben bang dat ik er nu helemaal niet meer op kom.

En de afspraak voor de aansluiting van glasvezel laat ook voor de tweede keer weer op zich wachten duurt allemaal veels te lang.

Gewenste Oplossing:

Problemen van het internet oplossen.
Dan kan ik ook niet per ongeluk alles ressetten.
En zorgen dat er eens contact met me wordt genomen over het glasvezel aansluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - Klant gesproken. Klant gaat zijn binnenhuisinstallatie na en maandag nemen we contact op om na te gaan of dit verbetering geeft. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 20 januari 2014 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben telefonisch contact met klant opgenomen en de verbinding van de klant is weer optimaal.

In overleg met de klant klacht gesloten.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door leoduijndam