Klacht: weer geen bezorging van e Telegraaf

op 14 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hans 1

7 dagen geleden - waarom geen betere service van een landelijk dagblad??????

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 februari 2018 om 14:25 geantwoord

Geachte heer Schokker,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant al een aantal dagen heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorgt voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.
Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een 3 dagen, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook bieden wij de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Hans 1

2 dagen geleden - het is nu maandag 19 januari. Heb vorige week slechts 2 kranten ontvangen in 6 dagen. Ook vanmorgen weer geen krant, dus 5 dagen op rij. Elke keer als ik bel wordt van alles beloofd, alleen het werkt niet. We hebben toch een contract: ik betaal en jullie leveren Is opzeggen de enige manier??? een boze abonnee

Heeft op 19 februari 2018 om 15:22 geantwoord

het is nu maandag 19 januari.
Heb vorige week slechts 2 kranten ontvangen in 6 dagen.
We hebben toch een contract: ik betaal en jullie leveren
Is opzeggen de enige manier???
een boze abonnee

Alle klachten die gemeld zijn door Hans 1