Klacht: Weer een dag tevergeefs gewacht

op 20 maart 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Afgelopen weekend heb ik een klacht ingediend omdat we al 17 dagen aan het lijntje gehouden worden door Reggefiber en nog steeds de kabelbreuk in de glasvezel niet hersteld is, ondanks 7 monteursbezoeken en 6 dagen verplicht thuisblijven.
Vanochtend om 10 uur reageerde Reggefiber op deze site op mijn klacht met de volgende opmerking:

“Ik heb navraag voor u gedaan over de voortgang. Er dient een kabel naar uw woning gegraven te worden. De monteurs zijn op dit moment voor u aan het werk. Ze zorgen ervoor dat vandaag de aansluiting gerealiseerd wordt en dat de glasvezel werkend achtergelaten wordt.”

Nou, we zijn weer bijna 4 uur verder en er is dus echt geen monteur ‘op dit moment voor u aan het werk’. Er is niemand geweest en er gebeurt opnieuw gewoon niets. Waarom dan toch jokkebrokken?

Als mijn glasvezelverbinding aan het eind van de dag werkt, zoals beloofd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 20 maart 2017 om 14:30 geantwoord

Beste meneer Renting,

Dit betreft een dubbele klacht. Wij hebben uw klacht van vanochtend nog in behandeling en we houden u hier van op de hoogte. U ontvangt vandaag nog meer informatie van mijn collega.

Daarom sluiten wij deze dubbele klacht.

Joanne Baan

Alle klachten die gemeld zijn door Rijsoord