Klacht: Weer dezelfde onzinmail als antwoord

op 10 mei 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Vanochtend klacht neergelegd en inmiddels is het antwoord al gegeven: “we hebben verstuurd, excuses voor het ongemak” Ze hebben helemaal niets verstuurd, dit antwoord heb ik nu dus al 4x ontvangen.
Ik ga zo meteen aangifte doen bij de politie wegens oplichting en zal met mijn juridisch adviseur bespreken welke stappen ik moet ondernemen.
Naar mijn idee is om te beginnen een deurwaarder inschakelen om beslag te leggen een goeie optie. Het gaat weliswaar maar om een klein bedrag maar ik walg van dit soort praktijken.
Dus, als u iets kan doen graag, van dealdigger verwacht ik niets.

zie vorige klacht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 10 mei 2016 om 10:18 geantwoord

Erg vervelend dat de klant denkt dat wij de bestelling niet hebben verstuurd daar deze wel is verstuurd en wij de klant tegemoet willen komen door de camera nogmaals opnieuw te versturen.
Wij hebben de klant gemaild met de vraag of de klant een refund wil, dan hoeft de klant ook geen verdere stappen te ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvandelooij