Klacht: Weer de verkeerde krant

op 03 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Op zaterdag geen telegraaf wel een Ad of dan weer de gooi en Eemlander
Bezorging 2016/2017 slecht geen krant dan weer in de buitenbus,zijn meer dan 40 jaar abonnee , vandaag dan maar zelf een krant halen €3,10 .
Gebeld met de telegraaf maar de na bezorging is afgeschaft, wat mij betreft mag de telefonisten ook wel weg kan toch niets doen.

Ik krijg waar ik voor betaal , de telegraaf op tijd in de brievenbus en de zaterdagkrant moet de telegraaf zijn en geen anderen krant.
Hil Holthuizen Braamweg 5 3768 cd Soest

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juni 2017 om 10:42 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Holthuizen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een verkeerde krant heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u vanmorgen al melding hiervan heeft gemaakt via Mijn Media en ook tevens met een collega heeft gesproken. Uw bezorgklacht wordt op dit moment doorgezet naar onze bezorgdienst en de nodige handelingen zullen worden genomen om de bezorging van uw Telegraaf weer op orde te krijgen.

Zoals mijn collega aangegeven heeft hebben wij inderdaad geen mogelijkheid meer tot het na bezorgen van De Telegraaf. Wij compenseren een gemiste krant door een extra bezorgdag toe te voegen aan de lopende betaalperiode van uw abonnement zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Wij begrijpen dat u vandaag ook op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws en daarom kunnen al onze abonnees ook digitaal met ons meelezen. Mocht u in de gelegenheid zijn dan kunt u via onze website op www.telegraaf.nl/telegraaf-i of via onze verschillende apps op smartphone en tablet de Telegraaf vandaag digitaal lezen. Als u inlogt met uw Mijn Media account krijgt u volledige toegang.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door H.Holthuizen