Klacht: WEER BEZORGKLACHTEN Axender

op 18 juli 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al weer voor de tweede week weer geen bezorging van Weekblad De Brug en De Maas en Waalkanter

Gewenste Oplossing:

Dat de verspreiding door een wel betrouwbaar bedrijf word verzorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 19 juli 2019 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Theo Kaspers,

Wij vinden het spijtig om te lezen dat u diverse weekbladen niet ontvangt. Wij zullen uw melding neerleggen bij onze afdeling Kwaliteit. Zij doen hun best om uw melding zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.

Tot slot vertrouwen wij erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV.

Heeft op 19 juli 2019 om 18:34 geantwoord

Weer van sorry en we gaan het oplossen zoals ze al vele malen hebben belooft maar een definitieve oplossing komt er maar niet. zorg voor een afhaalpunt in Wijchen dan kan ik ze ophalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Kaspers