Klacht: Weekkaart OV maar toch betalen

op 19 september 2018 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie Overheid

Tijdens aanvragen OV chipkaart voor het MBO, alle stappen via DUO doorlopen met als eindresultaat uw kaart is klaar voor gebruik. Wel tip om wat op te waarderen voor in het weekend. Vrolijk ben ik gaan reizen waarbij ik er gisteren achterkwam dat zonder bericht ( ook die komen niet aan in mijn mail terwijl het aanstaat in mijn gegevens) 98,24 is afgeschreven. Gebeld met DUO waar ik eerst een uur in de wacht stond. Ze vroegen eerst of ik het wel gekoppeld had met mijn studentenkaart, dat had ik en was ook zichtbaar, het enige wat ik heb gemist waar ik ook geen e-mail over heb gehad is om te activeren bij paal bij het station, niet gedaan maar wel kunnen reizen. Naar mijn centen kan ik fluiten wat ik als net beginnend student niet eerlijk vindt. Ook het lange wachten met een lang keuzemenu heeft mij veel gekost. Slechte hulpvaardigheid. Graag compensatie, als de info volledig was geweest had ik nergens last van en was het betaald voor mij zoals het ook door de overheid bedoelt is.

Terugstorten van het ingehouden bedrag

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mikegrevie