Klacht: weekfolder Albert Heijn al 3 weken NIET in brievenbus!!

op 18 mei 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al drie weken ontvangt onze hele Haagse wijk Duinzigt, direkt rond om het
enige AHfiliaal (Willem Royaardsplein) Theo Mann-Bouwmeesterlaan 9
gelegen , GEEN weekfolder meer in de brievenbus.

Het overgrote gedeelte van de bevolking van deze draagkrachtige wijk bestaat uit 75ers, zonder auto, maar met rollator, wandelstok of (ook jeugdigen met MS) rolstoel, dat de voorselectie op hun weekinkopen maakt aan de hand van de weekfolder, die op zaterdagochtend in de brievenbussen lag…

Gewenste Oplossing:

Als er geewoon weer op zaterdag een weekfolder van AH in de brievenbus ligt! Ik mail dit, mede op verzoek van onze FILIAALlmanager Raven H.,
Theo Mann-Bouwmeesterlaan 9, 2597 GV, 070-3249995.
E.L. Zevenbergen-van Beek Mijn telefoonnrs etc. zijn bij hem bekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 20 mei 2019 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zevenbergen - Van Beek,

Vervelend dat u de afgelopen drie weken onze folders niet heeft ontvangen.
Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij onze afdeling Kwaliteit.
Zij zullen op hun beurt hiermee aan de slag gaan om te zorgen dat u de folders gewoon weer gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV

Alle klachten die gemeld zijn door E.L.Zevenbergen-van Beek