Klacht: Weekend sunparks

op 02 februari 2014 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Beste,
We hebben via een bon van blokker een werken geboekt in sunparks (mol).
Dit voor 150€ met ontbijt en 2 overnachtingen.
Daar bleek dat we slechts 1 ontbijt kregen en het volgende ontbijt moesten betalen.
Dit heeft ons 30€ gekost voor 4 personen.
Bij sunparks zeiden ze ons dat we het eens moesten navragen bij blokker.
Vandaar mijn vraag of dit correct is verlopen.
Mvg Inge mastbooms

Een blokker bon

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

Bericht van Sunparks

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Mastbooms, Graag ontvangen wij van u het boekingsnummer of aankomstdata, park en villanummer zodat wij één en ander kunnen nakijken. U mag uw reactie sturen naar webcare@groupepvcp.com. In afwachting van uw reactie verblijven wij. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

3 jaren geleden - Ik heb Sunparks een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

Heeft op 06 februari 2014 om 07:33 geantwoord

Beste, tot hier toe hebben wij nog niets ontvangen.
Mvg Inge mastbooms

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sunparks beoordeeld.

Sunparks

Heeft op 18 februari 2014 om 11:15 geantwoord

Op 3 februari jl. is er een reactie gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Sunparks.

07/02: Meermaals stuurden wij een bericht om meer gegevens door te krijgen. Helaas ontvingen wij hierop geen reactie. Graag ontvangen wij dus uw boekingsnummer, aankomstdatum, naam van het park. Dit stelt ons in de gelegenheid om het één en ander voor u na te kijken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten Webcare Team Sunparks.

18/02: De gast een kopie toegestuurd van de bon. Klacht is hierbij afgehandeld.

Reactie van de melder van de klacht Inge Mastbooms

3 jaren geleden - Boekingsnummer 7030165 Park Kempense Meren Aantal personen 4 Aantal vakantievilla's 1 Aankomstdatum vr 31-01-2014, 15.00 uur Vertrekdatum zo 02-02-2014, 10.00 uur sorry voor late reactie maar ik krijg dit niet via mail door groetles inge

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Mastbooms