Klacht: wederom slechte bezorging

op 08 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag wederom geen telegraaf. in plaats daarvan dagblad Trouw. Als ik Trouw wil lezen abonneer ik mij daar op. Het is nu voor de zesde keer in 10 weken tijd dat ik de Telegraaf niet krijg. Inderdaad heb ik niet elke keer een melding gemaakt, maar nu ben ik het beu. Ook de vorige keren een nauwelijks acceptabele reactie van uw zijde. Wellicht is uiteindelijk de oplossing om mij op het AD te abonneren.

Beste H.J. Brandsma,

Bedankt voor uw bericht. U kunt binnen circa 3 werkdagen een antwoord verwachten.

Onderstaand vindt u een bevestiging van uw bericht:
Datum: 09 aug 2017
Onderwerp: Maak hier uw keuze
Uw vraag: Klacht. Afgelopen week heb ik een klacht ingediend over de bezorging op mijn adres Veenderweg 2E te Ede. Uw reactie was als volgt: Uw klantnummer: 152727655 Geachte heer/mevrouw Brandsma, Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de krant te laat ontvangt. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw melding doorgegeven aan de bezorgservice en deze zullen de melding doornemen met de bezorger. Wij gaan er van uit dat de bezorging vanaf heden weer op orde zal zijn. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens. Met vriendelijke groet, Medina Eltibrizi De Telegraaf Abonneeservice. Ook hedenmorgen was het weer mis, Om 07.00, om 08.00 en om 09.00 ga ik in mijn appartementen complex naar “beneden” om de krant uit mijnbrievenbus te halen. U raadt het al: zonder resultaat. De bezorging van de Telegraaf is net zo wisselend als het weer. Be3gin dit jaar heb ik op mijn oude adres ook zo’n periode gehad en is mij als tegemoetkoming een vel (een week) met bonnen opgestuurd om de Telegraaf elders te halen. Inmiddels zijn mijn bonnen op. U begrijpt dat het nu wel zeer irritant wordt om de dag drie keer te beginnen om de krant te pakken en dat dit zonder resultaat blijft. Ik ga er vanuit dat u mij om te beginnen een nieuw vel met bonnen opstuurt, nu wel actie onder neemt om de falende bezorg echt op te lossen i.p.v. mij een standaard antwoord te sturen. Mocht ik nog een keer mis grijpen dan ben ik echt genoodzaakt om mijn abonnement na VEERTIG JAAR op te zeggen. Hendrik Jan Brandsma

Met vriendelijke groet,
Abonneeservice

Gewenste Oplossing:

Ik wens serieus genomen te worden. Ik betaal voor een krant en vervolgens krijg ik deze niet. Ik wens daarom nu per omgaande een week-set bonnen om de krant te halen als ik deze weer niet krijg en een verlenging van 14 dagen voor mijn reeds betaalde abonnement. Tevens wens ik teruggebeld te worden op zeer korte termijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Brandsma,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad en het een en ander besproken. Wij hebben melding gemaakt van de bezorgproblemen en zullen er zorg voor dragen dat u een week-set bonnen gaat ontvangen. U houdt de bezorging aan uw kant in de gaten en maakt melding bij ons wanneer de bezorging niet loopt zoals het hoort, zodat wij de nodige handelingen kunnen nemen om deze week op orde te krijgen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrik Jan Brandsma