Klacht: Wederom niet terug gebeld en ook niemand op de camping te vinden

op 02 augustus 2017 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Wij zitten hier in zuid Frankrijk op en camping van vancansolei . Ten eerste is het een verschrikkelijk camping nou ja camping ? Zeg maar gerust een soort gevangenis ongelooflijk wat een volk hier jij als Nederlander telt niet hier wij hebben te luisteren naar de Fransen zo niet dan kan je of oprotten of als je tegen ze in gaat terwijl je in je recht staat een horde security op je af die zeer dreigend en agressief zijn. Wij hebben drie keer gevraagd om iemand van vancansolei maar alles wat er gebeurd is niks . Het is hier een strafkamp kinderen mogen niet zonder ons zwemmen omdat ze te jong zijn terwijl zei al hun diploma.s hebben. Maar in Frankrijk is dat vanaf 10 jaar . Ik kan zoveel zeggen maar kortom wij worden niet gehoord nog geholpen . Wij slapen alleen op de camping voor de rest zijn wij noodgedwongen om ergens anders vertier te zoeken . Nou dan had ik wel wat anders gekozen dan dit en zelfs minder betaald . Verschrikkelijk dit !!!

Ik ben pas te vreden als hier iemand op de camping komt van vacansolei zodat wij ons verhaal kunnen doen en zeggen dat dit een verschrikkelijke camping is wat betreft Nederlanders . Fransen wat hier eigenlijk allemaal zit worden netjes op hun wenken bediend.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bibi72