Klacht: WEDEROM NIET OPGELOST .. tav Lara

anskruijff op 04 november 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste Lara,
Zoals je zelf ook al aangeeft, jullie plaatsen de beschikbaarheids- kalender niet voor niets. De kalender moet natuurlijk overeenkomen met wat er verder in de omschrijving staat, En daar ligt het probleem natuurlijk, Dat er ergens iets fout is gegaan is wel duidelijk, maar als je iets aanbiedt ben je wettelijk gezien ook verplicht dat ook te leveren en niet iets anders. Kom svp niet aan met flauwekul-argumenten. Los dit gewoon netjes op.Op korte termijn s.v.p, Anders stuur ik dit verhaal naar mijn oud-werkgever De Telegraaf B Het programma Kanniewaarzijn C De Consumentenbond (goede oplossing van die Koop nu-knop) en D De Belbus van het programma Kassa.

Datgene wat me voorgespiegeld werd, nl. de keus t/m 1 feb. 2015
of mijn geld terug.

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

8 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, vriendelijk dank voor uw bericht. Zoals vermeld in uw vorige klacht op deze website, is uw andere klacht nog in behandeling bij de daarvoor verantwoordelijke persoon. Alle verdere informatie en reacties zal dan ook verstrekt worden onder uw eerder ingediende klacht. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten. Met vriendelijke groet, Amanda - VakantieVeilingen.nl

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 november 2014 om 14:32 geantwoord

Eerder ingediende klacht is nog in behandeling. Alle verdere communicatie over deze klacht zal dan ook behandeld worden onder de eerdere klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door