Klacht: Wederom geen reactie van answer desk

op 03 augustus 2017 over Microsoft in de categorie Software

Op maandag 31 juli heb ik een klacht ingediend betreffende een zeer beroerde klantenservice en niet werkende Outlook. Op dinsdag 1 augustus ontving ik onderstaande mail van de answer desk:
Beste Marloes.
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Answer Desk.

Mijn excusses voor deze late reactie. Ik heb eindelijk een aantal stappen terug gekregen van mijn collega wat ik zou kunnen uitproberen mocht het probleem nog bestaan. Wat is een geschikte tijd stip om u terug te kunnen bellen ?
Nogmaals bedankt dat je Answer Desk hebt gekozen. We zijn er wanneer je ons nodig hebt.
Answer Desk Team

Ik heb gereageerd dat het mij goed uit zou komen als ze woensdag 2 augustus om 11 uur bellen. Ik zit om 11 uur klaar met mijn laptop, maar geen telefoontje. Ik heb ze hierop gemaild en wederom geen reactie. Tot op heden niks meer van ze gehoord.

Mijn voorstel is dat ik de laptop naar mijn computerspecialist breng en de rekening voor Microsoft is. Dit probleem duurt nu te lang, ik heb op alle mogelijke manieren contact gezocht met Microsoft, maar krijg geen contact met ze, laat staan dat het probleem wordt opgelost. Ik wil mijn werk weer Nasr behoren kunnen doen, di gaat nu al weken niet.

Ik heb een aantal weken geleden gesproken met Bob R. 1392550286

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pebbles-77