Klacht: Wederom geen krant ontvangen op 17-09-2016

op 17 september 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Opnieuw geen krant ontvangen. Heb gebeld met de bezorglijn van het AD. Er is een storing en voor 09.30 zal de krant alsnog worden bezorgd. Na 09.30 uur nog geen krant. Om 12,00 uur opnieuw gebeld. Te woord gestaan door een medewerkster van het AD. Kan niets voor mij betekenen en alleen de klacht registreren. Geeft mij geen alternatief, luistert niet naar mijn vraag en geeft derhalve ook geen antwoord op mijn vragen. Beeindigd, zonder dat ik dit wil, het gesprek en verbreekt de verbinding.

Helaas, ik ben al ongeveer 40 jaar abonnee van het AD. Doe mee aan al uw vragen op gebied van enquêtes enz. Probeer steeds voor u behulpzaam te zijn. Maar de wijze waarop ik nu te woord ben gestaan slaat alles.
Ik zou pas tevreden zijn als een "bevoegd" iemand binnen het AD mij terugbelt en te woord wil staan om:
1. te luisteren naar mijn vraag
2. mijn vraag correct kan beantwoorden
3. en mij kan vertellen wat er te doen valt als de krant weer niet wordt bezorgd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pakt dit veld niet