Klacht: wederom geen krant in de bus vandaag 19 okt.2016

op 19 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

19 oktober 2016 weer geen krant in de bus. ik heb afgelopen periode een aantal keren een melding doorgegeven dat er geen krant was bezorgd. vroeger werd er nabezorgd. tegenwoordig krijg je een antwoord apparaat die melding doet dat het wordt gecompenseerd en de betaaldatum zal worden verlengd . Dit is nooit te checken, want er wordt gewoon op dezelfde manier geïncasseerd. Het is beter om of de gemiste niet bezorgde kranten in mindering te brengen op het abonnementsgeld of losse bonnen te verstrekken voor een week. Ik heb menigmaal de bezorger op geattendeerd correct te bezorgen door de deurbrievenbus, maar neen, die jongeman doet het in de buitenbrievenbus die enkel bestemd is voor briefpost. vervelend als je de krant moet missen. het gebeurt te vaak dat de krant niet in de bus ligt. Is het blad de ECHO OOK VAN DE TELEGRAAF? NAAST MIJN WONING VOND IK GISTEREN TUSSEN DE AANPLANT EEN HALVE PAK DE ECHO KRANTEN DIE WAREN GEDUMPT. VANDAAG REGENDE HET BEHOORLIJK EN HEB IK HET IDEE DAT DE BEZORGER ER GEEN ZIN IN HAD OM DE KRANT TE BEZORGEN.

Gewenste Oplossing:

IK BEN PAS TEVREDEN ALS HET NIET BEZORGEN VAN DE KRANT DOOR DE BEZORGER TOT HET VERLEDEN BEHOORT. EEN KEER SPRAK IK DE BEZORGER WAAROM ER GEEN ZATERDAGKRANT IN DE DEURBIEVENBUS WAS GEDAAN. ZIJN ANTWOORD: IK HAD ME VERSLAPEN EN EEN ANDERE BEZORGER ZOU DE KRANTEN BEZORGEN MAAR DAT IS NHIET GEBEURD.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 oktober 2016 om 16:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Wiggers,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf niet naar wens verloopt. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht nogmaals doorgegeven aan onze bezorgservice met het dringende verzoek om de krant in het vervolg weer in de brievenbus van uw deur te doen.

Tevens hebben wij in verband met de recente problemen u eenmalig een week bonnen toegestuurd, dat mocht de krant onverhoopt niet bezorgd worden u daarmee in de winkel een krant kunt halen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Telegraaf Webcare team

Heeft op 28 oktober 2016 om 20:39 geantwoord

INDERDAAD HEB IK EEN SETJE BONNEN VOOR EEN WEEK GEKREGEN N.A.V. EERDERE KLACHTEN. IK HEB ER OOK GEBRUIK VAN GEMAAKT MAAR BEN ER WEL ZUINIG OP. MAAR JE HEBT GEEN ZICHT OF DE VERLENGING VAN HET ABONNEMENT IDD WORDT OPGESCHORT, WANT ER WORDT NORMAAL GEINCASSEERD. HET IS BETER DAT DE TELEGRAAF DE GEMISTE KRANTEN GEWOON IN MINDERING BRENGT OP HET ABONNEMENTSGELD, WANT DAN HEB JE EEN DUIDELIJKER INZICHT DAT HET GECOMPENSEERD WORDT IN DE VORM VAN IN MINDERING GEBRACHTE NIET BEZORGDE KRANTEN VERWERKT IN HET ABONNEMENTS GELD. ALS HET ELKE MAAND WORDT GEÏNCASSEERD IS NIET AF TE LEZEN MET HOEVEEL KEER DE ABONNEMENTS PERIODE IS VERLENGD. iK HEB ZELF HEEL LANG BIJ DIT CONCERN GEWERKT MAAR ZOALS DE BEZORGING VERLOOPT IS HET NIET VEEL GOEDS. iK HEB MEERDERE KEREN DE KRANT NIET GEHAD, MAAR IK VOND HET VERVELEND OM WEER TE BELLEN WANT JE HOORT HET BANDJE WEER EN DAN DACHT IK:LAAT MAAR, HEB GEEN ZIN OM TE BELLEN. MAAR OMDAT HET EEN PAAR KEER ACHTER ELKAAR IS GEBEURD HEB IK WEL EEN KLACHT INGEDIEND. IK HEB DIVERSE AANBIEDINGEN VAN ANDERE KRANTEN GEHAD OF IK EEN ABONNEMENT BIJ HUN WIL AFSLUITEN, MAAR HEB GEMERKT DAT HET DEZELFDE BEZROGER IS DIE DE TELEGRAAF MAAR OOK ANDERE KRANTEN IN DE BEZORGING HEEFT. DUS IK VIND HET PAS EEN OPLOSSING ALS IK DAADWERKELIJK KAN ZIEN AAN HET INNEN VAN DE ABONNEMENTS PERIODE DAT HET VERLENGD IS. IK BEN ER ECHTER VOOR DAT NIET BEZORGDE KRANTEN HET BESTE IN MINDERING WORDEN GEBRACHT OP HET ABONNEMENTSGELD. OPSCHORTEN ABONNEMENTS PERIODE MET 1 OF 2 DAGEN IS GEEN ECHTE OPLOSSING. INCASSO GEBEURD OP DEZELFDE MANIER ZOALS HET ALTIJD GAAT ELKE MAAND OPNIEUW EN IK ZIE DAN DE OPGESCHORTE VERLENGING ER NIET IN. DUS ECHT AKKOORD GAAN MET DE GEBODEN OPLOSSING IS VOOR MIJ NIKS. DE KRANTENBONNEN WAREN MAAR VOOR EEN WEEK EN IK HEB EEN PAAR KEER GEBRUIK MOETEN MAKEN VAN DE KRANTEN BON TOEN ER GEEN KRANT IN DE BUS LAG EN IK GEEN ZIN MEER HAD OM TE BELLEN VOOR EEN BEZORGKLACHT. JE KRIJGT EEN BANDJE AFGESPEELD, EN TOEVALLIG BLEEF IK AAN DE TELEFOON TOT ER PLOTSELING EEN MEDEWERKSTER ZICH MELDDE, AAN WIE IK ALSNOG MIJN PERSOONLIJKE KLACHT KON MELDEN. nogmaals OPSCHORTEN VAN ABONNEMENTS PERIODE IS NIET WATERDICHT. IK HEB ER GEEN ZICHT OP..

Alle klachten die gemeld zijn door desisas