Klacht: Wederom geen bezorging

op 05 september 2015 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag wederom geen bezorging van de ad
Dat is al vervelend, maar het feit dat je hier na melding geen nabezorging voor krijgt vind ik bijzonder klantonvriendelijkheid
Men moet eerst alles online registreren (incl een registratienummer ???) om vervolgens de krant wel vergoed te krijgen (na afloop abb.periode)
Heb ik niks aan, ik wil omlijn krant gewoon correct bezorgd krijgen en als dit dan een keer om wat voorreden dan ook niet gebeurd , een nabezorging
Is dat zoveel moeite?

Gewenste Oplossing:

als de krant op tijd bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouwchendriks