Klacht: Wederom defecte foto camera

op 17 juli 2012 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Op 12 april j.l. heb ik voor de verjaardag van mijn vrouw een Olympus fotocamera gekocht bij de Kijkshop in Terneuzen. Na 6 weken deed de camera niets meer. Terug gegaan naar de kijkshop, waarop ze de camera opgestuurd hebben naar de leverancier. Zou 21 werkdagen duren. Na deze periode, niets gehoord, zelf maar contact opgenomen. Kreeg te horen dat er al een nieuwe camera voor me klaar zou liggen. Deze op 30 juni opgehaald bij de Kijkshop. Op 15 juli vertoonde deze “nieuwe” camera precies hetzelfde probleem als de vorige. Deed wederom niets meer. Ik ben terug gegaan naar de Kijkshop en heb mijn geld terug gevraagd (ik heb geen vertrouwen meer in dit produkt), waar ik gezien het consumentenrecht recht op heb. Kijkshop in Terneuzen wil me echter het geld niet terug geven. Dit is onacceptabel. Ook de kijkshop hoort zich aan de wet te houden en eventuele problemen niet af te wentelen op de consument, maar dit uit te vechten met de leverancier. Ik wil gewoon waar ik recht op heb en dat is mijn geld terug.

Geld van de aankoop terug.

Alle klachten die gemeld zijn door hoube420