Klacht: wederom bezorging niet naar wens

op 27 juli 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jawel 2 weken hebben we de kranten mogen ontvangen maar deze week is het weer mis Weekblad De Brug en de Maas en Waalkanters zo ook reclamefolders van div. winkels die bezorgd worden door Axender niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Dat ze de bezorging correct uitvoeren week in week uit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 28 juli 2017 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kaspers,

Bedankt voor uw melding. We vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging niet correct verloopt. Onze afdeling Kwaliteit gaat dan ook direct voor u uitzoeken wat er aan de hand is. We begrijpen uw teleurstelling en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Heeft op 28 juli 2017 om 22:18 geantwoord

Nou weer dat het vervelend is en dat het opgelost word weer mooie woorden maar een definitieve oplossing we wachten er nog steeds op eerst zien dan geloven heb weinig hoop.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Kaspers