Klacht: website werkte niet

op 19 december 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

zondag 10 december wou ik mijn kalender afwerken en bestellen zodat ik kon genieten van een korting van 20%.
De website werkte niet naar behoren, ik heb via de chat geprobeerd, die persoon kon mij eigenlijk niet helpen. Zij adviseerde om een screenshot op te sturen.
Dit heb ik gedaan maar heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ik heb het gewoon later nogmaals geprobeerd. De 11 ste (op de deadline zelf) ging het ook nog niet, enkele dagen later werkte het wel. Hierdoor ben ik wel mijn korting misgelopen terwijl deze wel de reden is waarom ik eraan begonnen was.

Ik kon op de site niet meer aan het menutje links om het aantal en de indeling van de foto’s te wijzigen e.d. Neen, het stond niet op controleren want ik kon foto’s wel nog toevoegen door op de lege fotoplaats te klikken.

Door die 20 % korting te krijgen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 20 december 2017 om 12:37 geantwoord

Beste mevrouw de Rijck,

Wat vervelend dat het u in eerste instantie niet is gelukt om te bestellen. Wij zien dat u ondertussen de bestelling heeft kunnen plaatsen met een kortingscode. Het is niet mogelijk om kortingscodes te combineren.

Wij hebben u via de e-mail meer informatie gegeven over het gebruik van de 20% korting.

Albelli

Heeft op 28 december 2017 om 08:17 geantwoord

Er is geen oplossing geboden enkel een vaststelling dat ik al een korting gebruikt had (die ik trouwens gebruikt heb omdat ik uit noodzaak toch de kosten wou drukken aangezien de 20 % niet meer van toepassing was en het al te laat was om andere kerstcadeautjes uit te zoeken). Ik moest dan mijn bestelling annuleren om dan een andere korting (die volgens de website ook niet bestond) aan te vragen. Maar op de website stond mijn pakket al als verzonden.

Eigenlijk is hier helemaal geen oplossing aangeboden en de laatste mail die ik stuurde werd dan ook totaal genegeerd.

mvg
Melanie