Klacht: Website werkt niet naar behoren, abonnement wel betaald!

op 17 augustus 2018 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 dagen geleden heb ik een maandabonnement afgesloten op Kamernet (à 1 euro per dag). Het versturen van berichten naar de verhuurders lukt echter niet; iedere keer als ik op de STUUR BERICHT knop druk gebeurd er niks. Ik heb het al geprobeerd in 3 verschillende browsers, in incognito modus, zonder extensies en op 3 verschillende computers, maar tot op heden zonder resultaat.

Contact met de klantenservice verloopt moeizaam, ik heb geprobeerd om op 3 verschillende manieren contact te zoeken, na 2 dagen krijg je een antwoord waar je niet heel veel aan hebt. Het resultaat is dat ik nu al 5 dagen (in totaal 5 euro) betaal voor een abonnement waar ik helemaal niks mee kan.

Gewenste Oplossing:

Als de website werkt en ik dus berichten kan versturen naar verhuurders; of als ik mijn volledige abonnementsgeld teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 17 september 2018 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door robertverhoef@ziggo.nl