Klacht: website bekijken niks bestellen wel ontvangen

op 16 februari 2018 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

onze zoon heeft de website bekeken. En niks besteld ! wel iets ontvangen !

Na over heen weer te mailen zou ik het zooitje mogen terug sturen. Heb ik gedaan 13 euro porto kosten in het putje gegooid.

Nu krijg ik weer een reactie dat de spullen zijn ontvangen maar dat ze te laat zijn terug gestuurd. Of ik toch maar wil dokken en dan wel binnen 5 dagen.

Gewenste Oplossing:

dat deze oplichters worden getraceerd en opgepakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 17 februari 2018 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello ms. Melis,

We are sorry that you do not agree with the placement of this order. We do not send unsolicited shipments and it is not possible to place an order without accepting the terms. You have to press the Order button in the order process, before an order is confirmed and processed. The impact of pressing this button is explained upfront. The explanation also refers to our Terms and Conditions.

This is why two orders were sent to your son. Furthermore, the orders were placed under your name, not your son, so there would be no way for us to know that the order was placed by a minor.

Both goods have been received in return in time. Our customer service has already confirmed per email that both orders/invoices are closed now.

There are no outstanding debts.

Alle klachten die gemeld zijn door Weboplichter