Klacht: Website

op 07 mei 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Kan niet op de website komen, deze is niet bereikbaar.
En waarom kan men niet via de website bestellen, vanwege mijn handicap kan ik niet dagelijks winkelen, dus als ik iets wil hebben is dit niet meer aanwezig. Met n bestelling kan ik het op n bepaalde (afgesproken) dag ophalen
Ik had bv 4 grote buitenlampen solar, 1 was er stuk en 1 liet de verkoopster vallen. Dus kon ik er maar 2 meenemen. nu zijn ze er niet meer

Als ik artikelen kan bestellen en op een bepaalde dag kan ophalen.

Rechtsbijstandverzekering is hier niet van toepassing

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Miranda54

1 maand geleden - zou prettig zijn als zij ook via hun website antwoord gaven, nog steeds geen antwoord dus

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda54