Klacht: Ontrechte factuur Euphony Nederland

op 16 mei 2019 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Het volgende speelt:
Onderstaand mijn bezwaar alvast!

Op 24-05-2019 schreef u dat er nog een openstaande vordering van €60,61,- open staat inzage Euphony nederland.
Ik ben het niet eens met deze vordering. Daarom heb ik telefonisch contact met u opgenomen en met een mederwerker van u gesproken om 11:31 om te vragen welke rekening er dan nog open zou staan zij gaf aan dit niet in te kunnen zien en dit ook een rare manier van handelen is namens een incasso bureau

ik heb namelijk nog 226 euro tegoed aan commissie van Euphony Nederland en deze is verbeurd verklaart bij het failliet gaan van Euphony Nederland net zoals vele andere verkopers hadden zij nog een Comissie moeten ontvangen.

wel zijn altijd alle facturen die betaald dienden te worden gewoon betaald of beter afgeschreven.

Ik heb geen factuur die nog open kan staan namens Euphony Nederland. Bent u van mening dat dit wel het geval is? Dan verzoek ik u om mij daarvan het bewijs toe te sturen.

Zolang u dat niet doet acht ik mij niet gebonden aan een betaalverplichting en zal ik u niet betalen.

Biedt u geen oplossing?
Dan dien ik via het consumentenloket van de ACM,AFM, ConsuWijzer, hierover een klacht in. Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen.

1. Er een bewijsstuk overlegt wordt
2. Deze zogenaamde incasso verbeurt wordt verklaard net als de comissie toen der tijd die ik van hen nog tegoed had tevens gaat het hier om iets uit 2013 (ruim 7 jaar geleden dus!)
3. Webcasso hier in de toekomst anders mee om dient te gaan en ten alle tijden bewijs naar een klant van hen kan overleggen! Anders een onderzoek door de ACM AFM laten uitvoeren naar rechtsgeldigheid van dit soort zaken

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 16 mei 2019 om 16:36 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Maarvien