Klacht: Onterechte rekening

op 15 mei 2019 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 jaar geleden heb ik via de behangwinkelier 1 rol behang besteld dit is direct terug gestuurd maar ik kreeg als nog de rekening na meerdere malen contact gehad te hebben met afterpay heb ik de bonnetjes van het postkantoor en een aangetekende brief verstuurd het probleem was opgelost zei afterpay, nu ruim 3 jaar later ontvang ik een rekening van webcasso dat ik het als nog betalen moet ik heb nu geen bewijsjes meer en er Word gezegd betaal dat pietluttig bedrag maar dan bent u ervan af, wat kan ik hieraan doen

Met vriendelijke groet P de Vries.

Gewenste Oplossing:

Als er eindelijk Word ingezien dat ik niks heb waarvoor ik betalen moet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 15 mei 2019 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia de vries