Klacht: waterschade door lekkend dak

op 19 februari 2017 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

In mijn kelderbox is een grote hoeveelheid water terecht gekomen door een lekkage op het dak van de flat van Ymere.
Er is contact geweest met meneer Lohuizen van Ymere maar deze zegt:
“wij zijn er niet voor verzekerd”.
Maar ik vind dat ze er wel verantwoordelijk voor zijn en dus de schade moeten vergoeden.

Als mijn schade is vergoed

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

Bericht van Ymere

1 jaar geleden - Beste mevrouw Hoogstraaten, Wat naar dat u last heeft gehad van lekkage. Ik begrijp dat u een klacht heeft over de beslissing van meneer Lohuis over het vergoeden van de inboedelschade. Ik heb uw bericht doorgestuurd. De afdeling Klachten neemt binnen één werkdag contact met u op hierover. Vriendelijke groet, Desiree

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Ymere in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ymere een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ymere

Heeft op 12 februari 2018 om 15:15 geantwoord

Beste mevrouw Hoogstraaten,

Ik zie dat we uw klacht uit februari 2017 nooit officieel hebben afgesloten. Ik doe dat bij dezen alsnog. Uw klacht is behandeld door mijn collega dhr. P. van der Wijst. Hij heeft voor u nagekeken of mijn collega dhr. G. Lohuis de juiste regels heeft gevolgd. Dhr. van der Wijst heeft bevestigd dat Ymere helaas inderdaad geen schade aan de inboedel vergoed.

Bel of mail ons als u vragen heeft
Wij zijn op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur bereikbaar op nummer 088 000 89 00, of via het e-mailadres klantenservice@ymere.nl.

Izi Hitimana
Klantcontact Agent