Klacht: Watermeter vervangen

op 26 juli 2016 over Evides in de categorie Waterschappen

Onlangs kreeg ik van Evides een brief dat het hen in 2015 niet gelukt was de watermeter te vervangen of ik telefonisch contact met hen op wilde nemen om dit alsnog te laten doen. Ik woon hier pas sinds eind 2015 en het heeft even leeg gestaan dus naar mijn weten zou dat best kunnen…

Zo gezegd, zo gedaan. Evides gebeld en een afspraak gemaakt, vrije middag genomen en terwijl ik onderweg naar huis ben belt de monteur al, er is een adres uitgevallen of hij eerder kan komen.

Als ik thuis aankom zit de monteur voor de deur in zijn bus een boterham te eten.

Hij doet de meterkast open, ziet een gloed nieuwe meter zitten en bij navraag blijkt deze in Januari 2015 gewisseld te zijn!?!?

Voor niets een middag vrij genomen en voor niets zo lopen haasten!! De monteur verteld mij dat dit het 2e adres van de dag is waar hij voor niets komt omdat er al een nieuwe meter zit…

Okay, dan zelf maar even contact opnemen met Evides om om tekst en uitleg te vragen.

De vriendelijke dame aan de telefoon zegt me niet te weten waarom ik die brief gehad heb aangezien in het systeem duidelijk vermeld staat dat de meter al gewisseld is, ook tijdens het maken van de afspraak hadden ze dit in de computer kunnen zien (errug fijn om te horen) en dit komt ook eigenlijk nooit voor! (Alleen toevallig vandaag 2x bij 1 monteur dan, denk ik nog…) ze gaan uitzoeken wat er gebeurd is.

Ik vraag de vriendelijke dame een opmerking bij mijn klacht te zetten dat ik graag op de hoogte gehouden wil worden van de uitkomst (iets wat blijkbaar niet standaard is bij Evides aangezien ik er zelf om moet vragen) en wat we gaan doen aan de verlof uren die ik nu opgenomen heb. Jaaaa zegt de vriendelijke mevrouw, wij gaan voor u uitzoeken wat hier fout gegaan is, maar verlofuren vergoedden daar kunnen we natuurlijk niet aan gaan beginnen!

Als ik mijn frustratie op Facebook uit krijg ik in no-time reacties van vrienden en kennissen dat zij ook die brief gehad hebben, maar de meter in 2015 wel degelijk gewisseld is….

Evides ik voel me belazerd!! Dit is dus geen uitzondering!!! Wat gaan jullie hier aan doen?!?!

Graag zou ik excuses aangeboden willen krijgen van Evides omdat ik blijkbaar voorgelogen ben over het feit dat dit niet incidenteel is, maar duidelijk een manco in de administratie van Evides en een schadeloosstelling voor de verlof uren die ik hierdoor onterecht op heb moeten nemen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ajeetje