Klacht: water in de portiek

monsif op 01 september 2021 over Haag Wonen in de categorie Woningcorporaties

ik heb vaak problemen gehad met haagwonen, end e grootste probleem die ik tegen kwam is dat ze langzaam zijn met problemen oplossen en niet ons klachten serieus nemen, vaak moet je meerde keren bellen dan pas wordt het opgelost.
ik heb geprobeerd bij hun om de water weg te zuigen in de kelderruimte maar ik reeg te horen dat het probleem moeilijk te oplossen!!
ik heb kinderen die naar school moeten fietsen, dus ik moet elke dag over de water heen lopen om fietsen te pakken voor de kinderen want de probleem is moeilijk te oplossen?!
we wachten nu al twee weken op oplossing maar er gebeurt nog steeds niks.
iki heb spullen weggegooid omdat ze nat werden door water die binnen kwam bij mijn kelder.
ik heb mev. Mirjam gesproken en die was niet vriendelijk genoeg met mij in het gesprek want volgens haar kan ik gewoon aanvraag doen bi verzekering voor wat nat is, en dat de probleem moelijk te oplossen is?!!

dat ze ons klachten serieus nemen, en zo snel mogelijk problemen oplossen in on portiek niet dat we vaak moeten bellen en achteraan gaan, en dat de medewerkers wat vriendelijk moeten zijn en hun werk moeten doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haag Wonen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haag Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monsif