Klacht: Water afsluiten zonder enige melding

op 29 augustus 2017 over Evides in de categorie Waterschappen

Vandaag met temperaturen oplopend tot 28 graden besluit Evides zonder enige melding het water af te sluiten. Geen briefje in de bus, geen brief op de portiekdeur, helemaal niks. Ik moet naar vestia bellen en doorverbonden worden met Evides om erachter te komen dat we tot 1 uur zonder water zitten. Als het netjes gemeld word is het geen enkel probleem, dan kunnen wij als bewoners er rekening mee houden. Word het niet gemeld dan weten wij ook van niks! Ik had al 3 boze buren voor de deur staan met de vraag of ik ook zonder water zit. En ja dat zit ik inderdaad! Meer dan de helft van de portiek zit gewoon thuis en zitten nu allemaal zonder water. Al hadden ze eventjes aangebeld om te zeggen dat ze het water eraf gingen halen… dat was heel wat beter geweest! Dan had ik gelijk mn wasmachine uit kunnen zetten en flessen met water kunnen vullen. Fijn nu mn amandelen net geknipt zijn en ik water moet blijven drinken…

Maar om een extreem lang verhaal kort te maken: meld het gewoon van te voren… dan kunnen we er allemaal rekening mee houden!

Als iedereen op de hoogte word gebracht als zijn/haar water word afgesloten!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yoeri Lindeman