Klacht: wat moeten we doen

op 26 september 2017 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben in Januari 2018 tickets geboekt met Airberlin van Dusseldorf naar Cancun. Ik lees nu zelfs op hun wegsite dat ze gaan stoppen met vliegen vanwege faillissement. We worden niet geinformeerd door hun en ook krijg ik ze niet te pakken via de telefoon. Ik wil mijn geld terug (net zoals iedereen die daar heeft geboekt lijkt me). Wat moet ik hiervoor doen? Heeft iemand advies?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb ontvangen (en ik dus een andere optie kan gaan zoeken om in Cancun te komen op mijn geselecteerde datums.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen 81