Klacht: wat maken hun toch geld op telefoonkosten

op 26 oktober 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had op 24 oktober een tv besteld en was natuurlijk blij dat het volgende dag zou geleverd worden.
Maar er was 1 probleem.. mijn adres was verkeerd (oud adres) dus ik bellen met Dynalogic en ze zeiden dat ik concact moet opnemen met de Media Markt want hun gaan erover. Ik dus bellen naar Media Markt en had gemeld om mijn adres te veranderen ik had gemeld dat ik al verhuisd was maar Media Markt ging mij goed helpen en had een mail gestuurd naar Dynalogic. En ik kreeg steeds een mail dat het morgen de 25e zou bezorgd worden maar ik zie nog steeds hetzelfde adres staan. Dus ik bel weer naar Dynalogic en wat hun alleen kunnen zeggen, ‘ dan moet je Media Markt bellen want alleen zij kunnen het veranderen’. Was natuurlijk kosten aan het maken met mobiel maarjah voor hun maakt het niks uit. Ik had het nog tegen 1 medewerker gezegd dat het van mijn kosten gaat, dus lang praten gaat het niet worden. Zij zeiden tegen mij heletijd hetzelfde ik had al zeker 4/5 keer gebeld en dat was zeker gesprekken van 6/7 minuten. Dus ik bel weer naar Media Markt en ze zeggen dat Dynalogic antwoordt had gegeven en zeiden:

Goedemiddag

Dit is correct in ons systeem en zal morgen afgeleverd worden.

with kind regards,
Account Support Representative

Maar het stond nog steeds op mijn oude adres
Donderdag 26e zoals jullie het gaan verwachten gingen ze toch laten bezorgen maar mijn oud adres terwijl er een terug koppeling werd gegeven.

Ik dus 2 dagen vrij moeten nemen van werk en 2 dagen gaat het fout.
En Media Markt deed alles goed wat ik om vroeg.
Ze hebben zelfs naar Dynalogic gebeld omdat ik zei dat teveel naar de 0900 nummer heb gebeld.

Ik hoop dat ze aanspreken want ik heb alles op Mail!!
En liefst gereageerd hij dan terug over zijn fouten want door hem zit ik 2dagen zonder tv.

Account Support Representative

Door jou teveel gebeld naar 0900 nummer en door jou 2 dagen thuis zitten voor niks!! Tenminste alleen maar gebeld naar jullie.

Ik ben benieuwd wat Dynalogic hierop te melden heeft.

Ohja hun zeiden dat waren langs geweest bij mij oud adres en hebben aangebeld maar was niet zo ik zag de chaffeur die was met iemand aan het praten en vervolgens is hij zonder AAN TE BELLEN. Weggereden en toen had ik Dynalogic weer gebeld en wat hun konden zeggen was: helaas had hij aangebeld en hij kan niet meer terug u zal maar een nieuwe afspraak maken.

Account Support Representative

Moet excuses aanbieden van zijn fouten!

En ik vraag niet eens over mijn telefoon kosten.

Als jullie bewijs willen voor de mail zeg dit al voldoende ?
Jullie telefoon nummer eindigt op 882

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 30 oktober 2017 om 10:10 geantwoord

Geachte heer Ribeiro,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit voor u gecheckt en het blijkt dat de adreswijziging vanwege een storing in de tablet van de koerier niet door is gekomen. Het was intern wel bekend dat het adres gewijzigd was. We begrijpen dat het een vervelende situatie is geweest maar spijtig hebben we niet tijdig kunnen ingrijpen op de storing. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Alirio Ribeiro