Klacht: WAT EEN VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF!

op 20 juni 2017 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik heb in 2012 een abonnement afgesloten samen met een verzekering via ProAssist. De provider waar ik mijn abonnement heb afgesloten werkte met Pro-Assist samen. In 2014 ben ik voor een nieuwe telefoon gegaan met een nieuwe abonnement. Omdat de provider waarbij ik zit, besloten heeft om te wisselen van verzekeringsmaatschappij hebben hun aangegeven MIJN VERZEKERING bij Pro-Assist stop te zetten! Echter is dit dus helaas NOOIT gebeurd, en heb ik dus bijna 2.5 jaar een verzekering betaald welke ik niet gehad heb. Contact opgenomen met ProAssist en mijn verzekering uiteindelijk op 17 Maart 2017 opgezegd. Echter stopt de verzekering pas op 6-7-2017 wat dus betekend dat ik nog een laatste termijn moet betalen. Hier heb ik een mail over gestuurd en er wordt gewoon niet naar de situatie gekeken! Ondanks dat ik al 2.5 jaar betaal voor niks, kunnen ze niet eens een beetje menselijk zijn om de laatste maand te laten zitten. Ik citeer: “ProAssist stelt zich op het standpunt dat al haar verzekerde klanten als gelijke moet behandelen en daarom niet zomaar kan afwijken van de afspraken die in de algemene voorwaarden zijn overeengekomen “. Er wordt niet naar een situatie gekeken, niks! Er wordt niet met de klant meegedacht, helemaal niks. Wat een slechte service. Ik raad niemand dan ook aan om een verzekering bij ProAssist af te sluiten.

Als ze het laatste termijn, wat ik eigenlijk nog zou moeten betalen laten zitten. Ze hebben al 2.5 jaar lang geleden gevangen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.A.Prins