Klacht: wat een ellende tent

op 01 februari 2014 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 01 feb. Na 3 maanden nog steeds niet verholpen storingen op/in de glasvezel , en het niet nakomen van afspraken of reacties op vragen, ligt nu ook het alternatief, de coax er uit. Hoe lang gaat de ellende nog door ??? Op de site staat natuurlijk weer niks over een storing ……

Gewenste Oplossing:

een werkend iets, communicatie enzenzenz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 05 februari 2014 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Doordat er al een klacht op klacht.nl staat die in behandeling is genomen sluiten wij deze melding.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Heeft op 05 februari 2014 om 12:45 geantwoord

Ik heb nog steeds geen antwoord(en) op (diverse) gestelde vragen. Geen verklaring voor wat dan ook. Daarnaast betreft het nu naast allen glasvezelproblemen ook problemen met andere apparatuur. Dus wel degelijk een nieuwe klacht en volgens mij dus onterecht "afgesloten" .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rdgroot