Klacht: WAT EEN DEURWAARDER !!!

op 26 november 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

VRIJDAG!!! Eerste weekend dat mijn kinderen en ik vanuit de noodopvang onze nieuwe woning betrekken! We willen de deur uit gaan, want we hebben nog geen tijd gehad om boodschappen te doen. Ik kijk op mijn rekening … € 0,00 !!! Zowel mijn gewone als mijn spaarrekening zijn leeggehaald !
Op mijn spaarrekening boek ik altijd mijn vaste lasten over zoals de huur ect. WEG! Eerste maand in ons nieuwe huis en ik kan niet eens de huur de 1e van de maand betalen.
Na alle ellende wat we hebben meegemaakt, kan ik niet eens Sinterklaas vieren met mijn zoontjes!

Maanden geleden contact gehad met een ZEER ONBELEEFDE medewerker van dit deurwaarderskantoor om een regeling te treffen. Dit was niet meer mogelijk, omdat het een kwestie uit 2014 betrof! Een kwestie uit 2014 en in 2016 brieven sturen!!! Wil ik een betalingsregeling treffen kan het niet !! WAUW !!

Op Juridisch Loket lees ik dat een deurwaarder niet op al het geld beslag mag leggen, ze moeten nog geld om te leven overlaten.

HOE IN HEMELSNAAM KUNNEN ZE DIT DOEN?!

Als het geld terug word gestord en ik dit in maandelijkse termijnen kan aflossen, waar ik maanden geleden al om verzocht !!!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 29 november 2016 om 12:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Verusjka