Klacht: Wasmachine wederom vertraagd

op 03 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wasmachine is wederom vertraagd.
Dit stond in het e-mailtje wat ik van Dynalogic kreeg. Vervolgens bieden ze de oplossing om je afspraak te wijzigen, maar dit kan niet want het transport zou al onderweg zijn…

Twee stappen ondernomen:
Gebeld (voor 45 ct per minuut wat niet vermeld wordt in de mail naast het telefoonnummer)
E-mail gestuurd (Waarbij ik een automatisch antwoord krijg)
Hiernaast staat dat ik geen schuttingtaal mag gebruiken, wat ik ook niet ga doen, maar IK BAAL ER WEL GOED VAN!

Nu al twee keer flink wat tijd vrij gemaakt om de wasmachine in ontvangst te nemen. Ik lees dat sommige klanten 3 weken op hun wasmachine hebben mogen wachten. Vandaar dat ik misschien (n.a.v. de voorgaande klachten wat vroeger aan de bel trek zodat mij dit niet hoeft te overkomen)

Ik vind het geen stijl en hoop zo spoedig mogelijk een passende oplossing te krijgen.

De wasmachine voor dinsdagavond geleverd krijgen!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Cindy200

3 weken geleden - Voor dinsdagavond is het geleverd, maar procedure is geheel via bol.com gegaan die het heel goed heeft opgelost! Heel erg bedankt bol.com!

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:02 geantwoord