Klacht: wasmachine

op 24 mei 2016 over Beko in de categorie Wasmachines

In april 2015 heb ik via mediamarkt n beko wasmachine gekocht,deze heeft vanaf dag een al problemem,hij ceterfugeerde niet,ik heb n monteur van beko laten komen en die zei dat t kwam omdat de afvoer re hoog zat(terwijl mijn oude machine er nooit last van heeft gehad)ik moest hem omhoog zetten zou ik dat niet doen zou ik de volgende x at ik belde kosten moeten betalen voor t extra naar hier komen.Dus heb ik hem omhoog gezet en nog steeds heb ik de zelfde problemen van de vijf wasjes komen er maar twee goed en de rest door en door nat uit de machine.Ik ben in verwachting van ons derde kindje en heb dus ook n goed werkende machine nodig,geld om weer n andere machine te kopen heb ik niet maar hoort normaal ook niet nodig te zijn.Aangezien dat ik direct de schuld kreeg dat de machine niet goed werkte omdat hij zeg maar te laag stond,en direct werd gezegt dat ik de volgende keer kosten.moest betalen heb ik ze niet meer benadert maar de beko is de slechtste aankoop die ik ooit gedaan heb.

Ik ben tevrede als ze of de machine echt maken en.niet direct oordelen zondr de machine na te hebben gekeken en nog blijer met n nieuwe machine want mijn gevoel zegt dat hij vanaf dag 1 al kapot is.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beko

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oummi